امداد خودروکیا موتورز

امداد خودروکیا موتورز

خدمات امداد خودروکیا موتورز

امداد خودروکیا موتورز با سابقه بالا در امدادرسانی درون شهری و جاده ای در خدمت شما عزیزان می باشد. امدادرسانی خودروکیا موتورز توسط کارشناسان حرفه ای و زبردست انجام می شود. پس می توانید با خیال راحت و اطمینان کامل با تیم ما تماس بگیرید و در محل حادثه از خدمات ارزنده ما استفاده نمایید.

نیروهای متخصص ما در زمینه های آسیب دیدگی گیربکس، خرابی موتور و تشخیص عیب های خودرو های کیاموتورز از جمله سراتو، سورنتو، اپتیما MG، اسپورتیج، ریو و … با دقت بالا و تخصص بی نظیر فعالیت می کنند. کافیست با شماره متقیم ما در ارتباط باشید و در لحظه نیروهای ما در محل اعزام می شوند.

برای مشاوره جهت بررسی طرح امداد  جرثقیل دکل دار با ما تمــاس بگـیرید .

گـالـری تـصـاویر
مراحل دریافت خدمات
امداد خودروی برندهای مختلف

آسیب های رایج خودروهای کیا

آسیب دیدگی گیربکس

یکی از عواملی که اکثر خودروسواران کیا با آن مواجه هستند و با ما تماس می گیرند خرابی و آسیب دیدگی گیربکس اتوماتیک می باشد. مهمترین نکته ای که دارندگان خودوری کیا باید به آن توجه کنند نحوه استفاده از جعبه دنده می باشد. توجه آن ها باعث می شود مشکلات جدی برای گیربکس پیش نیاید.

 

همچنین، گیربکس های اتوماتیک خودروکیا موتورز متنوع هستند و معمولا از نوع 6 دنده اتومات تیپ ترونیک می باشند که ساختاری پیچیده و سخت دارند. از این جهت گاهی وقتا هزینه تعویض گیربکس از هزینه تعویض موتور هم بالاتر می شود.

پس هر زمان متوجه ایراداتی در گیربکس شوید و علائمی چون هشدار سریعا با متخصصین تماس بگیرید تا گیربکس خودرو تعمیر شود و به ناچار مجبور نباشید هزینه سنگینی بابت تعویض گیربکس بپردازید و خودروی شما آسیب نمیبیند. 

گیربکس های کیا بسیار حساس هستند و فقط متخصصین ماهر میتواند از پس تعمیر آن بربیایند و توانایی حل مشکل را داشته باشند، ولیکن اگر نحوه استفاده از جعبه دنده را بلد باشید حتی نیازی به تعمیر گیربکس هم ندارید و به راحتی می توانید رانندگی با آرامش را تجربه کنید.

 

ولیکن در صورت ایجاد هر علائمی با “امداد خودروکیا موتورز” تماس بگیرید و متخصصین ما در هر کجایی شهر به محل شما می آیند و بعد از یافتن مشکل بهترین راهکار را ارائه می دهند.

 

سرویس و تعمیر گیربکس اتوماتیک

از آن جهت که گیربکس های خودروی کیا حساسیت بالایی دارند، درنتیجه هر زمان نشانه هایی از خرابی دیده شد باید به سرعت مشکل را جویا شد و در رفع آن اقدام کرد.

 

بوی سوختگی آزاردهنده و شدید، روشن شدن چراغ چک خودرو، لرزش جعبه دنده رد زمان تعویض دنده، صدای کوبیده شدن در حالت دنده خلاص و خارج شدن دود غلیظ از اگزوز خودرو از علائم مهم خرابی گیربکس است که باید به آن توجه کرد.

به این نکته توجه بفرمایید که علائم گفته شده در پاراگراف بالا بسیار ساده هستند و به راحتی با هزینه مناسب رفع می شوند، ولیکن اگر به آن توجه نشود حتی ممکن است باعث از بین رفتن چرخ دنده ها شود و آسیب جدی تری به خودروی شما وارد نماید. پس زمانی که متوجه آسیب در گیربکس خودرو شدید با تیم امداد خودروی تهران تماس بگیرید تا مشکل خودرو از پایه حل شود . مجبور به پرداخت هزینه بالا تعویض گیربکس نشوید.

خرابی موتور کیا

موتور خودرو قلب خودرو است و مهمترین وظایف را دارد. همچنین شرکت خودورسازی کیاموتورز در تولید سری های مختلف خودرو از موتورهایی با قابلیت بالا استفاده کرده است که باید نحوه عمل و استفاده از آن را به درستی بلد باشید و اطلاعات کافی از موتور داشته باشید تا بتوانید از خطر حتمی جلوگیری کنید و بهترین عمل را در جهت تعمیر موتور داشته باشید. تیم کیاموتورز دقیقا به همین منظور فعالیت می کندد و اطلاعات بالایی از موتور خودروهای کیا دارند. می توانید با آسودگی از تیم ما کمک بخواهید. دلسوزانه و ماهرانه با شتاب در محل حضور پیدا می کنیم.

 

از مهمترین علائمی که ممکن هست در خودرو دیده شود روشن شدن چراغ چک خودرو است. ولیکن روشن شدن چراغ می تواند علت های مختلفی داشته باشد از جمله می توان به خرابی وایر و شمع ها، سنسور اکسیژن، مشکل در مبدل کاتالیستی و…اشاره کرد.

 

اما اصلی ترین علت روشن شدن چراغ، کاهش قدرت و توان موتور خودرو است. همچنین اگر خودروی شما توانایی حرکت را نداشت و به سختی حرکت میکرد، همینطور در جاده ها و ارتفاعات کم می آورد یکی از نشانه های مهم خرابی است که سریعا باید رفع شود.

 

سرویس و تعمیر موتورهای کیاموتورز

هر زمان که با علائم گفته شده در پاراگراف بالا مواجه شوید و یا صداهای عجیب شنیدید می توانید به تعمیرگاه مراجعه کنید و یا تیم امداد ما را در کنار خود داشته باشید و با اطمینان کامل خودروی خود را به آن ها بسپارید.

 

ابتدا با دانشی که دارند مشکل را بررسی می کنند و با دقت فراوان و بهترین ابزار به رفع آن مشکل می پردازند.

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از انتخاب تعمیرگاه و امدادرسانی، مجوزها و سابقه تعمیرگاه را با دقت بررسی نمایید و بی شک تیم ما انتخاب شما خواهد بود.

 

نکته پایانی: به این موضوع توجه بفرمایید که گیربکس و موتور خودرو ارتباط مستقیم باهم دارند و خرابی در هر بخشی از گیربکس و موتور، باعث کاهش حرکت و روند عملکرد خودرو می شود. پس باید به این دو بخش در خودروی خود اهمیت دهید تا بتوانید کارآمدتر و طولانی تر از خودروی خود استفاده کنید و در هزینه ها صرفه جویی نمایید.