امداد خودرو کرمان موتور

امداد خودرو کرمان موتور

خدمات امداد خودرو کرمان موتور

در جهت آشنایی بیشتر با خدمات شرکت امداد خودرو تهران برای خودرو های کرمان موتور ، ابتدا به بررسی کرمان موتور خواهیم پرداخت. شرکت کرمان موتور در سال ۱۳۶۹ به هدف واردات بعضی مدل‌های مختلف کمپانی کره‌ای دوو تاسیس شد. سال ۱۳۸۱ گروه دوو توسط جنرال موتورز خریداری شد و توافق بین کرمان موتور و دوو به اتمام رسید.اکنون کرمان موتور برخی مدل‌های لیفان و جک را در لیست تولیدات خود دارا است . تیم امداد خودرو تهران دارای یکی از با کیفیت ترین و زبده ترین خدمات امداد خودرو کرمان موتور در شهر تهران است.

برای مشاوره جهت بررسی طرح امداد  جرثقیل دکل دار با ما تمــاس بگـیرید .

گـالـری تـصـاویر
مراحل دریافت خدمات
امداد خودروی برندهای مختلف

امداد خودرو کرمان موتور

خدمات خودرو امداد کرمان موتور

  • حمل با مکانیک سیار 

 

مکانیک سیار همواره جز پرطرافدارترین خدمات بوده است ، گروه ما با داشتن ماهر ترین مکانیک های سیار در سراسر شهر ، این نوید را به شما می دهد که در هیچ جای شهر بیشتر از نیم ساعت وقت شما گرفته نخواهد شد . لذا این ویژگی ، ینی زمان ، برای گروه امداد خودرو تهران اولویت اول است. 

 

  • باتری و سوخت رسانی سیار

 

در اولویت بعدی ، ممکن است ماشین از نظر فنی سالم باشد ، اما باتری آن رو به اتمام باشد و یا سوخت آن تمام شده باشد.در این ماجرا گروه ما چندتا از بهترین رانندگان را در سرتاسر تهران قرار داده است که در کمترین زمان ممکن خود را به محلی که اعلام می کنید میرسانند و کارهای باتری به باتری و یا انتقال سوخت را انجام می دهند . لازم به ذکر است که در حین درخواست ماشین امداد از شما  در مورد نوع سوخت و نوع ماشین (نوع باتری) سوال خواهد شد و امداد مرتبط با ماشین فرستاده خواهد شد ، لذا باید این اطلاعات را راجع به خودروی خود بدانید.

 

ماشین آزرا

بهترین زمان تماس با امداد خودرو تهران

به طور کلی هیچ زمان خاصی برای تماس با گروه امداد وجود ندارد ، اما برای پیشگیری از آسیب های احتمالی ، یک سری نکات هست که در ماشین های کره ای باید به آن توجه شود.

 

  • شتاب پایین خودرو ( به طور ناگهانی و غیر منتظره)

 

  • ریپ زد ماشین

 

  • اشکال در سیستم تعلیق خودرو

 

در صورت وجود چنین اتفاقاتی ، سریعا با ما تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما راهنمایی لازم در جهت بهبود مشکل شما و جلوگیری از اتفاقات بدتر را به شما بدهند

خرابی ماشین

لیست هزینه های خدمات امداد کرمان خودرو

  • باشگاه مشتریان امداد خودروی تهران

 

در این وضعیت اقتصادی و فشار مالی که روی اقشار مختلف جامعه وجود دارد ، بسیار سخت است که بتوان از عهده ی هزینه های سنگین تعمیرات ماشین و یا عوض کردن قطعات آن برآمد ، لذا گروه ما طبق شرایطی که شما در باشگاه مشتریان ما عضو باشید، با تخفیف بسیار خوبی هزینه های خودروی شما را خواهد پذیرفت. در ادامه به بررسی شرایط باشگاه مشتریان و نحوه گرفتن کارت عضویت می پردازیم .

 

  • هزینه باشگاه مشتریان برای خدمات امداد کرمان موتورز

 

هزینه کارت عضویت برای مشتریانی که برای اولین بار در باشگاه مشتریان ما ثبت نام می کنند با تخفیف 20 درصدی سالیانه مبلغ 599 هزار تومان و برای کسانی که شرایط قبل را ندارند برابر مبلغ 699 هزار تومان سالیانه خواهد بود که در صورت داشتن کد تخفیف به که صورت قرعه کشی اعلام می شود با تخفیف همراه خواهد بود.

 

ماشین مشکل دار در جاده