امداد خودرو تهران

امداد خودرو تهران

آشنایی بیشتر با امداد خودرو تهران

امداد خودرو تهران با چندین و چند سال تجربه درخشان در امداد رسانی به مردم عزیز تبحر دارد و سوابق درخشان آن در ناحیه تهران و کرج انکار ناشدنی و بی همتاست. تجربه ، تخصص و کیفیت بالای تیم امداد خودروی تهران امنیت خاطر را برای شما عزیزان فراهم میکند تا در هر ساعت از شبانه روز که دچار مشکلی شدید در راه نمی مانید. امداد خودروی تهران این افتخار را دارد که با استفاده از بهترین مهندسان کشور و با کیفیت ابزار و تکنولوژی های روز دنیا رضایت مشتریان خود را جلب کند .  

برای مشاوره جهت بررسی طرح امداد  جرثقیل دکل دار با ما تمــاس بگـیرید .

گـالـری تـصـاویر
مراحل دریافت خدمات
امداد خودروی برندهای مختلف

امداد خودرو تهران ، همراه 24 ساعته شما

خرابی خودرو میتواند در هر زمانی از شبانه روز برای شما اتفاق بیوفتد اما این مساله ای نیست که شما بخواید بخاطر آن به خودتان استرس وارد کنید. امداد خودرو تهران همواره و به طور 24 ساعته پشتیبان شما خواهد .  پس زمانی خرابی خودرو برا شما اتفاق هرگز نترسید تنها چند گام کوتاه کافیست:

 

  • قبل از هر کار دیگر ابتدا با قرار دادن علائم هشدار دهنده به دیگر ماشین هایی که از آن مسیر عبور میکنند نشان دهید که ماشین شما دچار مشکلی است تا جانب احتیاط از طرف دیگران نیز رعایت شود و از بروز حوادث خطرناک جلوگیری شود .
 
  • در گام دوم با از طریق شماره تماس های ما با امداد خودرو تهران تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید . حالا کافیست منتظر بمانید تا ماشین های امداد خودرو تهران به شما برسند ، نگران نباشید زیرا امداد خودرو تهران به سرعت و در کمتر از 20 دقیقه در کنار شما خواهد بود. برترین کارشناسان کشور در تیم امداد خوردو تهران مشغول به کار هستند در نتیجه هیچ نگرانی ای وجود ندارد .
 
  • پس از بررسی های اولیه توسط تیم امداد خودرو تهران به احتمال زیاد خودروی شما در همان محل تعمیر شده و از دردسر های بیشتر برای شما خبری نخواهد . اما اگر مشکل خوردو شما بیشتر باشد و حل آن به زمان بیشتری احتیاج داشته باشد باز هم جایی برای نگرانی نیست ، تیم امداد خودرو تهران با کمک به روز ترین تجهیزات خودرو بر ، خودرو شما را به نزدیکترین تعمیرگاه امداد خودرو تهران می رساند .

با امداد خودرو تهران در  راه نمانید .

امداد خودرو تهران

نقاط قوت امداد خودرو تهران

امداد خودرو تهران همواره انتخاب شماره اول مردم در تمام سالیان اخیر بوده است اما به راستی چرا مشریان ما همواره به ما وفادار هستند ؟

  • امداد خودرو تهران مالک هزاران خوردوبر و یدک کش مجهز و به روز است .
  • در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان هستیم .
  • مهندسین و کارشناس مجرب و متخصص تیم فنی ما از پس هر مشکلی بر می آیند . 
  • همواره بهترین نتیجه را برای برای مشتریان خود به ارمغان می آورد زیرا از بهترین محصولات با مرغوب ترین نوع تجهیزات استفاده می کند .
  • سرعت بالای امداد خودرو تهران در رسیدن به شما 
  • تمامی تعمیرات انجام شده توسط ما تا یک ماه ضمانت دارد و در صورت بروز مجدد هر گونه خرابی بدون نیاز به پرداخت مجدد هزینه مشکل به وجود آمده را رفع می نماییم . 
امداد خودرو تهران

نحوه ی دریافت خدمات امداد خودرو تهران ​

برای  دریافت خدمات “امداد خودرو تهران” می توانید همین حالا با شماره تماس امداد خودرو تهران: 02166271008 تماس گرفته و با کارشناسان ما به طور مستقیم صحبت کرده و مشکل خود را با آن ها در میان بگذارید .

در کوتاه ترین زمان ممکن در کنار شما هستیم .