امداد خودرو ایران خودرو

امداد خودرو ایران خودرو

خدمات امداد خودرو ایران خودرو

درحال رانندگی هستید و خودرو شما قادر به حرکت نیست؟ دچاد نقص فنی شده و عجله دارید؟ هر ساعتی از شبانه روز با امداد خودرو ایران خودرو تماس برقرار کنید. متخصصین ما با سرعت به محل حاضر می شوند و مشکل را بررسی می نمایند.

 

برای رفع خطر و خرابی خودرو از بهترین قطعات و مناسبترین ابزار استفاده می شود. پس در انتخاب تیم ما خیالتون آسوده باشد. امنیت و آسایش شما مهمترین هدف ما در شرکت است.

کافیست روی دکمه شماره مستقیم کلیک کنید و تماس را برقرار نمایید.

برای مشاوره جهت بررسی طرح امداد  جرثقیل دکل دار با ما تمــاس بگـیرید .

گـالـری تـصـاویر
مراحل دریافت خدمات
امداد خودروی برندهای مختلف

دلیل برتری "امداد خودرو ایران خودرو"

متخصصین حرفه ای

در امداد خودرو ایران خودرو متخصصین ماهر و کاربلدی فعالیت می کنند که توانایی بررسی خرابی و مشکل را دارند. در جهت رفع مشکل سریعترین و بهترین راه حل را انتخاب می کنند تا رضایت مندی شما را ببینند. 

این افراد، به طور کامل و کافی به خودروهای ایران خودرو آشنایی دارند و به همین جهت است که اکثر خودورهایی که رفع مشکلی برا یآن ها یافت نشده به امداد خودرو تهران مراجعه می کنند و متخصصین عیب یابی مشخصی انجام می دهند. امداد خودرو تهران آخرین جایگاه و تعمیرگاهی است که شما به آن رجوع می کنید و پیشنهاد ما به شما این است که قبل از مراجعه رضایت مشتریان ما را بررسی نمایید.

تجهیزات پیشرفته و ابزار مناسب

پیشرفته ترین و بروزترین قطعات، ابزار و دستگاه ها را در اختیار متخصصین خود قرار می دهیم تا با سرعت زیاد عیب یابی و تعمیر کنند. قبل از هرچیز، کیفیت برای ما حرف اول را می زند. تمامی سیستم های سخت افزاری، نرم افزاری و تراشکاری قطعات امداد خودرو ایران خودرو مجهزترین در کل کشور می باشند.

در کنار تخصص افراد تیم، دستگاه های پیشرفته و سالم نقش مهمی در روند بهبود خودروی شما دارند. در نتیجه ما این اطمینان را می دهیم که کاملا دلسوزانه در راستای خرابی و مشکل خودروی شما کوشا باشیم و رضایت شما را برانگیزیم.

گارانتی تعمیرات و قطعات

به علت تشکر از حسن انتخاب شما عزیزان، امداد خودرو تهران گارانتی چند ساله برای خدماتی که ارائه می دهد، در نظر گرفته است که این گارانتی مزیت و اعتبار ما محسوب می شود.

 

کلیه خدمات و تعمیرات  امداد خودرو با گارانتی 45000 کیلومتری ارائه می شوند که بسیار خوشایند است و همین دلیل واضحی برای مراجعه شما عزیزان است.

سرعت بالا و هزینه به صرفه

در تمامی بخش های سایت گفته شده که متخصصین ما با سرعت بسیار زیاد و هزینه منصفانه آماده خدمت رسانی به شما هستند. این یکی دیگر از مزایا و امتیازات تیم ما محسوب می شود.

 

هدف ما این است که با درنظر گرفتن خرابی و مشکل خودروی شما مناسبترین راه حل ازنظر قیمت را پیشنهاد دهیم و توصیه های ایمنی را در جهت آسیب نرسیدن به بخش های مختلف خودرو ارائه دهیم.