یدک کش خودروبر

یدک کش خودروبر

با یدک کش خودروبر آشنا شوید

در هر ساعت از شبانه روز ممکن است ماشین شما از حرکت بایستد بدون آنکه شما آمادگی ای برای این امر داشته باشید. ممکن است در آن لحظه شما در هر جایی باشید ، شاید تنها در دور افتاده ترین منطقه ممکن یا در شهری به دور از شهر و کاشانه اصلی خودتان در چنین زمانی چاره ی راه با ماست تیم امداد خودرو با کمک جدید ترین و مجهز ترین یدک کش خودروبر های روز دنیا به کمک شما خواهد شتافت .

برای مشاوره جهت بررسی طرح امداد  جرثقیل دکل دار با ما تمــاس بگـیرید .

گـالـری تـصـاویر
مراحل دریافت خدمات
امداد خودروی برندهای مختلف

اهمیت یدک کش خودروبر در چیست ؟

خودرو ما هرگز برای خراب شدن به ما از قبل اطلاع رسانی نمی کند در نتیجه ممکن است زمانی که خودروی شما از حرکت بایستد شما را درمکانی صعب العبور رها کند یا ممکن است خودروی شما دچار سانحه شده باشد و نتواند تکان بخورد و مسیر عبور مرور را مسدود کرده وحتی برای افراد بیشتر خطراتی ایجاد کرده باشد . در این زمان الزامی است در اسرع وقت خودرو مد نظر جابجا گردد. 

 در این زمان است که وسیله ای به نام “یدک کش خودروبر” اهمیت خود را نشان میدهد. 

یدک کش ها به کمک شما می آیند و خودروی شما را تا تعمیرگاه معتبر حمل میکنند . در انواع و اندازه های مختلف یدک کش وجود دارد که هر یک نیز کاربرد ها و استفاده های خاص خود را دارند . 

استفاده از خودروبر امنیت زیادی دارد ولی برا استفاده از یدک کش های خودروبر ابتدا لازم است خودرو ها بتوانند روی چزخ های خود حرکت کنند در غیر این صورت امکان استفاده از این زوش ممکن نیست .

یدک کش خودروبر

انواع یدک کش خودروبر

یدک کش ها در انواع و سایز های مختلف بسته به نوع کاربرد و شرکت های سازنده با اهداف متفاوت در بازار موجود هستند . از هر یدک کشی نمیتوان برای انتقال هر خودرو ای استفاده کرد گاهی که خرابی خودرو بسیار شدید باشد باید از کفی ها استفاده کرد که در مورد آن ها نیز در مقاله ای به طور مفصل توضیح داده ایم . 

یدک کش خودروبر متفاوتی وجود دارد که توانایی های حمل متفاوتی دارند مثلا بعضی میتوانند تنها ماشین های سبک وزن را منتقل کنند برخی توانایی ماشین های سنگین تر را نیز دارد . توانایی یدک کش های خودرو می تاند بر اساس وزن خود یدک کش نیز متفاوت باشد حتی شرکت های سازنده متفاوت قابلیت های گوناگونی نسبت به دیگری دارند از این رو ما با طیف گسترده ای از یدک کش های خودروبر سر و کار داریم که ما در امداد خودرو تهران از بهترین و با کیفیت ترین و بروز ترین مدل های شرکت های معتبر برای مشتریان خود استفاده میکنیم .  

نکات حمل خودرو

  • راندن خودرو های یدک کش خودروبر احتیاج به گواهینامه ی خاص خود دارد زیرا از نوع کامیونت های سبک وزن به حساب می ایند در نتیجه هر کسی نمی تواند از انها برای انتقل خودرو استفاده کند . 
  • تجهیزات یدک کش خودروبر باید از همه نظز کامل باشد تا خودرو ثابت در جای خود بدون مشکلی بماند و خطری متوجه کسی نشود . 
  • راننده یک یدک کش خودروبر باید تجربه و مهارت کافی را داشته باشد زیرا راندن آن با راندن خودرو های سواری سبک بسیار متفاوت و خطرات بیشتری متوجه همه است . 
  • در هنگام بستن خودرو به یدک کش خودروبر باید دقت کامل اعمال شود و همه چیز دوبار چک شود 
  • و اما حرف آخر این که امیدواریم هرگز در دام حوادث گیر نیوفتید و احتیاجی به چنین راهکار هایی نداشته باشید اما نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است در زمان بروز خطرات از هر یدک کش خودروبری که در اطراف خود یافتید صرفا چون دسترسی راحتتری دارد استفاده نکنید این امر ممکن است شما را به دام  شیادان بیاندازد . این شیادان گاهی حتی زمانی که خودروی شما احتیاجی به انتقال به تعمیرگاه ندارد آن را به آنجا منتقل میکنند و برای بیرون آوردن ان از شما مقدار زیادی پول بیهوده تقاضا می کنند .

 

1.9/5 - (7 امتیاز)