امداد خودرو سایپا

امداد خودرو سایپا

خدمات امداد خودرو سایپا

امداد خودرو سایپا در جهت خدمت رسانی در زمینه های نقص فنی خوردو، پنچری، تعویض موتور و … به دارندگان خودروی سایپا فعالیت می کند. هدف ایران خودرو رضایت کامل شما عزیزان در راستای بهبود خودروهای سایپا می باشد. هر ساعتی از شبانه روز، چه در مواقع ضروری و چه غیرضروری می تواند با کارشناسان امدادخودرو در تماس باشید و سریعترین امدادرسانی را با ما تجربه کنید.

 

ما با بروزترین امکانات و مناسبترین قیمت آماده خدمترسانی به شما هستیم کافیست با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره جهت بررسی طرح امداد  جرثقیل دکل دار با ما تمــاس بگـیرید .

گـالـری تـصـاویر
مراحل دریافت خدمات
امداد خودروی برندهای مختلف

مواردی از نقص های فنی خودرو

کشیدگی فرمان خودرو

مهمترین علتی که باعث لرزش در فرمان خودرو می شود، مشکلی است که در چرخ ها بوجود آمده است. اگر هر کدام از قطعاتی که به چرخ متصل هستند آسیب دیده باشند، زاویه چرخ ها تغییر کرده و رانندگی از حالت تعادل خارج می شود.

 

هر زمان که متوجه تغییر حالت چرخ ها و کشیدگی فرمان به سمت چپ و راست شدید کافیست آرامش خود را حفظ کنید و با امداد خودرو تهران تماس بگیرید. امدادرسانان ما در هر زمان از شبانه روز فوری به محل شما می آیند.

 

به این موضوع دقت فرمایید که اگر این مشکل برای خودرویتان پیش آمد رفع آن را به تعویق نیاندازید چرا که باعث افزایش مصرف سوخت و ساییده شدن سریع لاستیک ها می شود. همچنین عمر جلوبندی خودرو را نیز کاهش می دهد و علاوه ایجاد هزینه های بالا، می تواند خطرناک هم باشد.

کم باد شدن لاستیک

کم باد شدن خودرو در هنگام رانندگی و تماس اجسام تیز و سخت با لاستیک، مهمترین عواملی هستند که در پنچرشدن سریع خودرو تاثیر دارند. همچنین آج های لاستیک جلو نسبت به لاستیک های عقب زودتر آسییب میبینند و باید در زمان مناسب و معین لاستیک های جلو و عقب را به صورت جفت تعویض نمایید.

 

تیم پنچرگیری و تنظیم باد امداد خودرو تهران با تجربه بالا و کاربلد در سریعترین زمان ممکن به محل شما می آیند. “امداد خودرو سایپا” از بهترین و با کیفیت ترین برند های لاستیک استفاده می کند و متناسب با نوع و سایز خودرویتان بهترین لاستیک را برای تعویض انتخاب می کنند.

خرابی پدال های خودرو

زمانی که پدال های خودرو دچار آسیب جدی می شوند و یا عملکرد خوبی ندارند، کنترل خودرو و رانندگی سختر می شود و حتی ممکن است منجر به تصادف و آسیب های جدی قسمت های دیگر خودرو شود. اگر خودروی شما با آسیب هایی از جمله نرم شدن پدال ترمز، خارج شدن پدال گاز از ریگلاژ استاندارد، خارج شدن تنظیمات پدال گاز و محکم و سخت شدن ترمز مواجه شد احتمال تصادف بالاست.

 

سریعا خودروی خود را به کنار خیابان منتقل کرده و با تیم امداد خودرو سایپا تماس بگیرید. کافیست پدال خودرو سرویس شود و به راحتی مشکل شما حل می شود.

 

پدال گاز در خودرو از جمله قطعاتی است که آسیب های آن می تواند  حادثه ایجاد کند. بنابراین برای جلوگیری از حادثه از کارشناسان امداد خودرو بخواهید تا پدال های خودرو را تعمیر کنند تا با آسودگی خاطر از رانندگی خود لذت ببرید.

صداهای عجیب لنت ترمز​

گاهی وقتا رانندگان با صداهای عجیبی در هنگام ترمز کردن مواجه می شود که بسیار اهمیت دارد چرا که این صداها از خرابی لنت ترمز نشات می گیرد و در امنیت سرنشینان خودرو نقش موثری دارد.

 

دلیل اصلی این صداها ساییدگی و کشیدگی لنت ترمز است و هر اندازه که رانندگی سختر باشد به لنت، صفحه کلاچ و دیسک فشار زیادی وارد می شود و باعث آسیب جدی خواهند شد.

 

درنتیجه زمانی که در ترمزگیری، صداهای گوش خراشی شنیدید و یا توان ترمزگیری کم شده بوده آگاه باشد که لنت ترمز تمام شده و باید تعویض گردد.

 

همچنین، لرزش همزمان پدال و فرمان خودرو هنگام ترمز و مایل شدن خودرو به یک طرف هم نشانه تمام شدن لنت ترمز می باشد. خرابی لنت می تواند تاثیر جبران ناپذیری بر روی خودرو بگذارد. پس زمانی که متوجه تمام شدن لنت ترمز شده اید با ما تماس بگیریدد تا تعویض لنتی مناسب با کیلومتر ماشین شما برایتان انجام دهیم.