امداد خودرو هیوندا

امداد خودرو هیوندا

خدمات امداد خودرو هیوندا

تیم امداد خودرو هیوندا با تجربه ترین و متخصص ترین امدادرسانی در تهران را دارد. آیا در خیابان مانده اید؟ خودروی شما دچار آسیب و خرابی شده؟ اصلا نگران نباشید، با ما دیگر این مشکلات را نخواهید داشت. امداد خودروی تهران با پشتیبانی آنلاین تلفنی تمامی سوالات شما را اعم از تعویض قطعه، پنچرگیری، سوخت رسانی و … پاسخ می دهد. با شماره زیر با ما در تماس باشد.

برای مشاوره جهت بررسی طرح امداد  جرثقیل دکل دار با ما تمــاس بگـیرید .

گـالـری تـصـاویر
مراحل دریافت خدمات
امداد خودروی برندهای مختلف

خدمات "امداد خودرو هیوندا"

سرویس دوره ای هیوندا

با سرویس دوره ای خودروی خود از نقص فنی خودرو و پرداخت هزینه های هنگفت جلوگیری کنید. زمانی که خودروی شما چک می شود مواردی اصلاح می شود که خودرو نفس می کشد و از بروز مشکلات بزرگتر جلوگیری می شود.

سلامتی خودرو بعد از خرید آن بسیار اهمیت دارد و سرویس نظم آن اطمینان خاطر را برای شما در هنگام رانندگی رقم می زند. سرویس دوره هیوندا شامل موارد زیر است:

 

  • تعویض روغن موتور
  • تعویض شمع
  • فیلتر روغن و فیلتر هوا
  • تسمه تایم خودرو
  • باطری خودرو

 

تعویض روغن موتور

از موارد کاربردی که بسیار مهم است و باید سریع بررسی شود روغن موتور است چرا که زیاد و یا کم بودن آن به خودرو لطمه وارد می کند. همچنین به این موضوع باید دقت شود که اگر مدت طولانی از خودرو استفاده نشود روغن آن فاسد می شود و باید تعویض شود.

 

نکته مهم: بعد از چه مدت زمانی باید روغن خودروی هیوندا تعویض شود؟

زمانی که کیلومتر خودرو ب 40 رسید باید روغن خودرو عوض شود. ولی اگر خودروی شما در شرایط آب و هوایی خنک و  مناسب قرار داشت بهتر کیلومتر خودرو به 100 برسد، سپس روغن عوض شود.

 

تعویض شمع

کاری که شمع خودرو انجام می دهد آتش زدن سوخت و هوا می باشد و نوک شمع باید سفید، تمیز بدون چربی و دوده باشد. از جرقه های نامنظم، استارت نامناسب و لرزش در دور پایین موتور عوامل نقص فنی شمع می باشد.

 

تسمه تایم خودرو

استفاده تسمه تایم برای انتقال میل لنگ به سوپاپ خودرو است. باید تسمه تایم رو در مدت زمانی که کارخانه برای خودروهای هیوندا تعیین کرده تعویض شود.

باطری خودرو

 

زمانی خودرو را خاموش می کنید اگر باطری خودرو روشن باشد، باطری تخلیه می شود و اگر مجدد تکرار شود باعث می وشد تا باطری خراب شود. تعویض به هنگام آن یکی از عموامل مهم در سلامت خودرو است.

تعمیرات برق خودرو

برق خودرو از بخش های بسیار ضروری خودرو می باشد که یک مکانیک و کارشناس باید به تمام نقشه ها و سیم کشی ها تسلط داشته باشد. مکانیکی که تعمیرات برقی انجام می دهد باید هر روز به دانش خود بیفزاید چرا که سیستم های جدید و متنوعی به برق خودرو اضافه می شود و تعمیر آن را پیچیده می کند.

 

سیستم برق خودرو وظایف مختلفی دارد. از جمله وظیفه آن جرقه زنی موتور در جهت روشن شدن خودرو است. پس نباید تعمیر برق و الکترونیک خودرو  را به تعویق انداخت و نیازمند کارشناسی باتجربه و مطمئن دارد. قطعا کارشناسان امداد خودرو هیوندا با تجربه ترین کارشناسان را دارد.

تعمیرات دیفرانسیل

از جمله مهم ترین خصوصیات فنی خودرو ها نوع دیفرانسیل آنهاست.

 

علائم خرابی دیفرانسیل جلو و عقب

 

زمانی که دیفرانسیل جلو و عقب خراب می شود علائم زیر را دارد:

 

  • صداهای عجیب و گوش خراش
  • بوی سوختگی
  • خرابی بی موقع لاستیک
  • صدای دنده