امداد خودرو مدیران خودرو

امداد خودرو مدیران خودرو

خدمات امداد خودرو مدیران خودرو

برای توانایی از استفاده بهینه از خدمات امداد خودرو مدیران خودرو ، ابتدا باید بدانید که خدمات امداد خودرو شامل چه موارد و نکات مهمی است. به طور کلی خدمات امداد خودرو از بدو اینکه مشکلی برای خودروی شما به وجود بیاید آغاز میشود و تا ترخیص خودروی شما ادامه خواهد داشت. امداد خودرو تهران مفتخر است نوید این را بدهد که بهترین خدمات را در زمینه امداد خودرو مدیران خودرو ارائه می دهد.

برای مشاوره جهت بررسی طرح امداد  جرثقیل دکل دار با ما تمــاس بگـیرید .

گـالـری تـصـاویر
مراحل دریافت خدمات
امداد خودروی برندهای مختلف

امداد خودرو مدیران خودرو

خدمات خودرو امداد مدیران خودرو

  • معرفی مدیران خودرو

 

امداد خودرو تهران تمام خدماتی که شامل خودرو های MVM و Chery باشد را پوشش می دهد.MVM خود خورویی است که در دسته کمپانی Chery قرار دارد و یکی از پر فروش ترین برند های چینی است و اولویت این شرکت ساخت خودرو هایی با هزینه کم و در عین حال با کیفیت مرغوب است. این برند تا حد خوبی توانسته است بازار های کشور های خاورمیانه نظیر ترکیه ، عراق ، سوریه و ایران را بدست بگیرد و با تولید خودرو هایی در کلاس های مختلف هاچ بک ، سدان و شاسی دار حرفی برای گفتن در برابر رقیبان خود داشته باشد.

 

  • خدمات خودرو امداد مدیران خودرو

 

خدمات امدادی که شرکت امداد خودرو تهران در نظر گرفته است شامل موراد متعددی همچون باتری به باتری ، سوخت رسان سیار ، یدک کشی و … در محل است همچنین باید خاطر نشان شود که تمام این موارد دارای ضمانت از طرف شرکت است لذا با خیال راحت خودروی خود را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید.

 

تعمیرات ماشین

بهترین زمان تماس با امداد خودرو تهران

هیچ بهترین زمانی برای تماس با ما وجود ندارد! در واقع میتوان اینگونه اظهار نظر کرد که تا موقعی که نشانه ی خرابی در خودروی خود نمیبینید لزومی به تماس گرفتن نیست ، اما نشانه هایی در خودروی های چینی وجود دارد که با احتمال بالایی اگر مشاهده شدند ، به این معنی است که خودروی شما در مرض خرابی است و میتوانید قبل از وقوع حادثه از  انجام آن پیشگیری کنید

 

  • سیگنال های خرابی گیربکس

 

  • روشن شدن چراغ گیربکس

 

  • ضربه زدن گیربکس 

 

  • سفت شدن گیربکس و دسته اهرم گیربکس

 

اگر هریک از موارد بالا را مشاهده کردید ، با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا در اسرع وقت جلوگیری کنید.

خرابی ماشین در جاده

هزینه های خدمات امداد مدیران خودرو

  • باشگاه مشتریان امداد خودروی تهران

 

از جمله مشکلاتی که امروزه در کشور ما با آن برخورد میکنیم مشکل اقتصادی است که گریبان همه را گرفته است لذا برای کسانی که از خرابی خودرو خود رنج میبرند نمیتوان انتظار داشت که بتوانند هزینه های سنگین خرابی های خودروی خود را بپردازند ، به همین خاطر امداد خودروی تهران با در نظر گرفتن تمامی شرایط و با توجه به اینکه اولویت این شرکت همیشه رضایت مشتریان است ، لذا تحت پذیرفتن شرایط امداد خودروی تهران و عضو شدن در باشگاه مشتریان ما و گرفتن و همچنین همراه داشتن کارت عضویت باشگاه مشتریان همراه خود می توانید هزینه های گزاف خرابی ها و تعمیرات ماشین را دور زده و با قیمتی به صرفه و فقط تحت پرداخت حق عضویت ماهیانه یا سالیانه از خدمات امداد خودروی تهران بهره مند شوید.

 

  • هزینه باشگاه مشتریان برای خدمات امداد مدیران خودرو

 

هزینه کارت عضویت برای مشتریانی که برای اولین بار در باشگاه مشتریان ما ثبت نام می کنند با تخفیف 20 درصدی سالیانه مبلغ 499 هزار تومان و برای کسانی که شرایط قبل را ندارند برابر مبلغ 599 هزار تومان سالیانه خواهد بود که در صورت داشتن کد تخفیف به که صورت قرعه کشی اعلام می شود با تخفیف همراه خواهد بود.

 

خرابی ماشین در جاده